Salut, am vazut niste frizuri foarte frumoase, si nu stiam cum sa le implementez, asa ca m`am documentat si...vreau sa va impartasesc si voua cunostiintele mele:).(In cativa pasi simpli...de altfel.)
1.Vom avea nevoie de modelele/texturile si sursa frizurilor(fisierele tip gr2/dds...)
2.Acum despachetam root.epk/eix, si cautam :
- Cod:
-
assasin_m.msm -> Ninja Barbat
assasin_w.msm -> Ninja Femeie
shaman_m.msm -> Saman Barbat
shaman_w.msm -> Saman Femeie
sura_m.msm -> Sura Barbat
sura_w.msm -> Sura Femeie
warrior_m.msm -> Razb. Barbat
warrior_w.msm -> Razb. Femeie
3.Intram intr`unu`...si vom gasi la inceput ceva de genul :
- Cod:
-
HairDataCount 18
poate fi diferit la tine), noi avem nevoie de inca un loc, asa ca vom inlocui acel 18, cu 19.
4.Acum luam ultima frizura(copy) pusa acolo, va arta ceva de genul acesta :
- Cod:
-
Group HairData17
{
HairIndex 2012
Model "hair/hair_4_1.gr2"
SourceSkin "hair/hair_4_1.dds"
TargetSkin "hair/hair_4_4.dds"
}
Ce inseamna toate astea si ce facem noi:
- Cod:
-
GroutHairData17 : noi vom pune 17+1 adica 18
HairIndex : la fel, vom pune 2012+1 adica 2013
Model: aici o sa punem modelul din pc/pc2(sau, de unde aveti voi modelul, doar copiati numele, apoi urmand sa`l puneti in pc/pc2) de la rasa, la care punem frizura.(fisierul.gr2, e modelul)
SourceSkin : aici, o sa punem textura frizurei, la fel se copiaza numele iar apoi daca nu este pusa se pune in pc/pc2.(un fisier.dds, contine textura.)
TargetSkin aici, o sa punem exact ce am pus si la SourceSkin, adica copiem ce am pus la SourceSkin si scriem si la TargetSkin.
5. Copiem aceasta din urma si o punem exact ultima.
6. Acum, o sa obtinem ceva de genul :
- Cod:
-
Group HairData18
{
HairIndex 2013
Model "hair/hair_6_1.gr2"
SourceSkin "hair/hair_6_1.dds"
TargetSkin "hair/hair_6_1.dds"
}
7. Odata scris, salvam si iesim din fiserul msm, impachetam root.epk/eix si`l punem inapoi in client.
8. Acum despachetam pc.epx/eix, si mergem in Source/ymir work/pc/rasa(war/saman/ninja/sura)/hair ,aici punem modelul si textura(gr2+dds)
9. Iesim, si scriem un xml, care sa corespunda cu cea ce`am introdus noi in pc, apoi impachetam pc.epk/eix si`l punem inapoi in client.
10. Intram in FileZilla , in dosarul quest, apoi hair.quest, si vei gasi ceva de genul :
- Cod:
-
hair_list [74012] = {1012, apply.ATTBONUS_SHAMAN, 10, 2592000}
10. Creeam o noua intrare, si procedam la fel, doar modificam codul din item proto respectiv index, din msm. acum ar trebui sa arate cam asa :
- Cod:
-
hair_list [74263] = {2013, apply.ATTBONUS_ASSASSIN, 10, 2592000}
11. Apoi, cautam :
- Cod:
-
with pc.get_job()==0
, pentru a putea fi folosita de rasa `x`.
Ar trebui sa arate cam asa :
- Cod:
-
74001.use or
74002.use or
74003.use or
74004.use or
74005.use or
74006.use or
74007.use or
74008.use or
74009.use or
74010.use or
74011.use or
74012.use or
75001.use or
75002.use or
75003.use or
75004.use or
75005.use or
75006.use or
75007.use or
75008.use or
75009.use or
75010.use or
75011.use or
75012.use with pc.get_job()==0 begin
Apoi, noi o sa mai adaugam inca un cod(al frizurei noastre, chiar ultimul), si o sa arate cam asa :
- Cod:
-
74001.use or
74002.use or
74003.use or
74004.use or
74005.use or
74006.use or
74007.use or
74008.use or
74009.use or
74010.use or
74011.use or
74012.use or
75001.use or
75002.use or
75003.use or
75004.use or
75005.use or
75006.use or
75007.use or
75008.use or
75009.use or
75010.use or
75011.use or
75012.use or
74263.use with pc.get_job()==0 begin
Si gata, salvam noutatea in hair.quest!
12. Acum in item proto din navicat, o sa creem un nou query care sa arate asa:
- Cod:
-
vnum: cel pus si in hair.quest
name: Numele...
locale_name sau gb2312name:Numele...
type: 18
size: 1
antiflag: 29
flag: 8192
gold: pretul de cumparare
shop_buy_price: pretul de vanzare
In rest, asa cum este tot.
Si cam asta e cu server side.
13. Acum despachetam locale_**.etc/eix si la fel despachetam itemproto si adaugam o noua linie care o sa arate asa :
- Cod:
-
<Item vnum="75616" name="Nume" gb2312name="Nume" type="18" subtype="0" weight="0" size="1" antiflag="29" flag="8192" wearflag="0" immuneflag="0" gold="0" buy_price="0" limittype0="0" limitvalue0="0" limittype1="0" limitvalue1="0" applytype0="0" applyvalue0="0" applytype1="0" applyvalue1="0" applytype2="0" applyvalue2="0" value0="0" value1="0" value2="0" value3="0" value4="0" value5="0" socket0="0" socket1="0" socket2="0" socket3="0" socket4="0" socket5="0" refine_vnum="0" refine_set="0" magic_pct="0" specular="0" socket_pct="0" />
salvam, si punem item proto la loc in locale.
14. Deschidem item_list din locale, si vom gasi ceva de genul pe acolo :
- Cod:
-
85616.tga, iconul care vi`l arata in invetar.
85616, e vnumul din item proto.
Acum noi creem o noua linie care o sa arate asa :
- Cod:
-
75616 ETC icon/item/75616(sau puneti un icon care vreti voi).tga
15. Deschidem Item_Desc si creem o noua linie ,care o sa arate asa :
- Cod:
-
75616 SuperFreza Aceasta freza o sa iti bage dusmani in costiuge de frica.
modificati voi descriierea respectiv numele.
16. Impachetati locale si puneti in client, dati un reboot si bucarativa de noua frizura.